Annulerings- en terugbetalingsvoorwaarden

Winalist stelt professionals in staat om voor elke ervaring te kiezen uit de volgende annuleringsvoorwaarden: flexibel, standaard, gemiddeld, streng en stevig. Winalist past ze toe om zowel de professional als de bezoeker te beschermen. Elke ervaring en boeking op onze website geeft duidelijk de annuleringsvoorwaarden aan. Bezoekers kunnen de gemaakte boetes annuleren en verifiëren door hun reisoverzicht te raadplegen en op Annuleren te klikken op de betreffende reservering. Wanneer een bezoeker een reserveringsverzoek doet, kan de professional het aantal reserveringen zien dat door de bezoeker in de afgelopen 12 maanden is geannuleerd.

Annulering door de bezoeker

  • Een boeking wordt officieel geannuleerd als de bezoeker klikt op de knop "mijn reservering annuleren" op het tabblad Mijn account> mijn boeking> een reservering annuleren
  • Het totale bedrag van de reservering wordt terugbetaald aan de reiziger als de annulering plaatsvindt binnen de minimumperiode die is vastgelegd in de annuleringsvoorwaarden van de ervaring.
  • Het restitutiebeleid van de bezoeker, Act of God of annuleringen door Winalist om enige andere reden die door de Algemene voorwaarden wordt geboden, kunnen de annuleringsvoorwaarden vervangen. Controleer deze uitzonderingen.
Volledige vergoeding
Geen terugbetaling
  • Een boeking wordt officieel geannuleerd als de bezoeker klikt op de knop "mijn reservering annuleren" op het tabblad Mijn account> mijn boeking> een reservering annuleren
  • Het totale bedrag van de reservering wordt terugbetaald aan de reiziger als de annulering plaatsvindt binnen de minimumperiode die is vastgelegd in de annuleringsvoorwaarden van de ervaring.
  • Het restitutiebeleid van de bezoeker, Act of God of annuleringen door Winalist om enige andere reden die door de Algemene voorwaarden wordt geboden, kunnen de annuleringsvoorwaarden vervangen. Controleer deze uitzonderingen.
Volledige vergoeding
Geen terugbetaling
  • Een boeking wordt officieel geannuleerd als de bezoeker klikt op de knop "mijn reservering annuleren" op het tabblad Mijn account> mijn boeking> een reservering annuleren
  • Het totale bedrag van de reservering wordt terugbetaald aan de reiziger als de annulering plaatsvindt binnen de minimumperiode die is vastgelegd in de annuleringsvoorwaarden van de ervaring.
  • Het restitutiebeleid van de bezoeker, Act of God of annuleringen door Winalist om enige andere reden die door de Algemene voorwaarden wordt geboden, kunnen de annuleringsvoorwaarden vervangen. Controleer deze uitzonderingen.
Volledige vergoeding
Geen terugbetaling
  • Een boeking wordt officieel geannuleerd als de bezoeker klikt op de knop "mijn reservering annuleren" op het tabblad Mijn account> mijn boeking> een reservering annuleren
  • Het totale bedrag van de reservering wordt terugbetaald aan de reiziger als de annulering plaatsvindt binnen de minimumperiode die is vastgelegd in de annuleringsvoorwaarden van de ervaring.
  • Het restitutiebeleid van de bezoeker, Act of God of annuleringen door Winalist om enige andere reden die door de Algemene voorwaarden wordt geboden, kunnen de annuleringsvoorwaarden vervangen. Controleer deze uitzonderingen.
Volledige vergoeding
Geen terugbetaling
  • Een boeking wordt officieel geannuleerd als de bezoeker klikt op de knop "mijn reservering annuleren" op het tabblad Mijn account> mijn boeking> een reservering annuleren
  • Het totale bedrag van de reservering wordt terugbetaald aan de reiziger als de annulering plaatsvindt binnen de minimumperiode die is vastgelegd in de annuleringsvoorwaarden van de ervaring.
  • Het restitutiebeleid van de bezoeker, Act of God of annuleringen door Winalist om enige andere reden die door de Algemene voorwaarden wordt geboden, kunnen de annuleringsvoorwaarden vervangen. Controleer deze uitzonderingen.
Volledige vergoeding
Geen terugbetaling
  • Een reservering wordt officieel geannuleerd als de bezoeker klikt op de knop "mijn reservering annuleren" op het tabblad Mijn account> mijn boeking> een reservering annuleren
  • Het totale bedrag van de reservering wordt niet terugbetaald
  • Het restitutiebeleid van de bezoeker, Act of God of annuleringen door Winalist om enige andere reden die door de Algemene voorwaarden wordt geboden, kunnen de annuleringsvoorwaarden vervangen. Controleer deze uitzonderingen.
Volledige vergoeding
Geen terugbetaling

Annulering door de gastheer

De professional kan een door de bezoeker gereserveerde ervaring annuleren. De annulering wordt onmiddellijk van kracht en de bezoeker wordt volledig terugbetaald.

Annuleringen kunnen de projecten van bezoekers ernstig verstoren. Daarom kunnen straffen worden opgelegd aan de professional als deze een ervaring annuleert die al door een bezoeker is geboekt.

Regelmatige annuleringen of afwezigheden vormen een overtreding van onze Algemene voorwaarden en kunnen ertoe leiden dat uw ervaring met Winalist wordt verwijderd.

Annulering door Winalist

Winalist kan soms een reservering annuleren om gebruikers te beschermen tegen fraude of om veiligheidsredenen. In dergelijke gevallen zal Winalist altijd professionals en bezoekers van de situatie adviseren. Wanneer Winalist een ervaring moet annuleren, ontvangen bezoekers een volledige terugbetaling en professionals komen meestal niet in aanmerking voor inkomsten.

Annulering vanwege het weer

Als het weer waarschijnlijk van invloed is op uw veiligheid, vóór of tijdens de ervaring, kan de professional de ervaring annuleren. In dit geval ontvangt u een volledige terugbetaling.

Het beleid voor restitutie van bezoekers, overmacht of annulering door Winalist om enige andere reden onder de Algemene voorwaarden kan het annuleringsbeleid negeren. Controleer deze uitzonderingen.