Hulp bij: Jouw rekening

Terug naar vragen

Kan geen verbinding maken met mijn account

Als u geen verbinding kunt maken met uw klantaccount (onjuist e-mailadres of wachtwoord) en dit zelfs nadat u de spelling hiervan correct hebt gecontroleerd, zorg er dan voor dat u geen foutieve spelling op uw e-mailadres heeft gemaakt bij het aanmaken van uw account.


Om dit te doen, check je in je mailbox (inbox en spam) dat je de bevestigingsmail hebt ontvangen voor het aanmaken van je account ("welkom bij Winalist"). Als dit niet het geval is, kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via de volgende pagina: https://www.winalist.nl/account/forget .

Als het nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op via chat, we zullen uw account verifiëren en u vertellen wat u moet doen.


Heeft u nog vragen? 🤔

U kunt via de chat contact opnemen met het ondersteuningsteam. Als er niemand beschikbaar is, zullen we je zo snel mogelijk antwoorden.

Chat met ons