Hulp betreft: Beheer van reserveringen
Beheer van reserveringen
Kan ik als gastheer een reservering annuleren?
Een bezoeker wil een reservering wijzigen
Welke meldingen ontvang ik tijdens een reservering of aanvraag?
Het door de bezoeker gevraagde tijdslot past uiteindelijk niet bij mij, kan ik hem een ander tijdslot aanbieden?
Wat te doen als een bezoeker niet komt opdagen?
Aan de slag met Winalist
Facturering en betalingen
Mijn kalender
Mijn ervaringen en evenementen
Uw account en hostprofiel
Kan ik als gastheer een reservering annuleren?
Ja, u kunt een door bezoekers gemaakte reservering annuleren. We raden je aan dit alleen te doen ...
Een bezoeker wil een reservering wijzigen
Wanneer een reservering is gemaakt en betaald door de bezoeker, wordt u een manier aangeboden om...
Welke meldingen ontvang ik tijdens een reservering of aanvraag?
Wanneer u een reserveringsaanvraag ontvangt, ontvangt u notificaties op de steunen die u eerder ...
Het door de bezoeker gevraagde tijdslot past uiteindelijk niet bij mij, kan ik hem een ander tijdslot aanbieden?
Wanneer de reservering van de bezoeker is gemaakt en betaald, kunt u contact opnemen met de bezoe...
Wat te doen als een bezoeker niet komt opdagen?
Als dit gebeurt, laat het ons dan weten via uw persoonlijke ruimte. Om dit te doen, gaat u naar u...
Heb je nog vragen?
Je kunt via de chat contact opnemen met het het support-team. Als er niemand beschikbaar is, zullen we je zo snel mogelijk antwoorden.