Het beantwoorden van uw vragen
Kennisbank voor bezoekers
Vind een aantal antwoorden om te boeken, wijzig een boeking, neem contact op met uw gastheer of meer ...
Algemene onderwerpen
Zoek en boek
Ik heb hulp nodig om een gepersonaliseerde wijnreis met meerdere stappen te organiseren
Hoe vind ik de Winalist ervaring die bij mij past?
Ik heb een vraag over een host of ervaring
Kan ik meerdere ervaringen tegelijk boeken?
Ik kan mijn reservering niet bevestigen
Wat is het reserveringsverzoek?
Hoelang moet een verhuurder mijn reserveringsaanvraag accepteren of weigeren?
Ik wil een compleet verblijf op maat boeken, kunt u mij helpen?
Ik heb een speciaal verzoek, hoe kan ik dit indienen?
Ik heb een huisdier, wordt dit geaccepteerd?
Is het aanmaken van een account verplicht om een ervaring te boeken?
Zijn er extra kosten te verwachten?
Uw reserveringen
Ik heb mijn bevestigingsmail niet ontvangen
Welke documenten moet ik op D-Day aan de host presenteren?
Kan ik mijn reservering wijzigen nadat deze is bevestigd?
Can I add or invite additional people to my reservation once it has been confirmed?
Hoe lang van tevoren kan ik een ervaring boeken?
Hoelang duurt het voordat een ervaring kan worden geboekt?
Ik heb vragen voor mijn gastheer, kan ik contact met hem opnemen voordat ik boek?
Hoe lang duurt het voordat de ervaring verschijnt?
Mag ik mijn reservering annuleren?
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden op Winalist?
Is het mogelijk om bij slecht weer mijn ervaring uit te stellen?
Hoe kan ik mijn boekingsgeschiedenis bekijken?
Betalingen, prijzen en terugbetalingen
Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd op Winalist?
Wanneer moet ik betalen voor mijn reservering?
Als een reservering wordt geannuleerd door een verhuurder, hoe verloopt de terugbetaling dan?
Hoe snel ontvang ik mijn geld terug voor mijn reservering?
Kan ik betalen in de valuta van mijn keuze?
Ik heb een factuur nodig
Wat zijn de voorwaarden voor vergoeding?
Moet ik betalen als onderdeel van een reserveringsaanvraag voordat ik zelfs maar het antwoord ontvang?
Cadeaukaart
Hoe koop ik Winalist-cadeaubonnen?
Waarom een Winalist-cadeaubon aanbieden?
Kan ik het bedrag van de cadeaukaart kiezen?
Ik wil een origineel cadeau geven, hoe zit het met Winalistische ervaringen?
How long time before I receive the gift card?
Hoe lang is de cadeaukaart geldig?
Is de cadeaubon meerdere keren bruikbaar?
Is het geldig op alle wijntoerisme-ervaringen van de website?
Is het restitueerbaar of inwisselbaar?
Wat als ik in het bijzonder een ervaring wil aanbieden?
I would like to offer it as a business gift, is it possible?
Ik ben de cadeaubon kwijtgeraakt die mij is aangeboden ...
Kan ik grote cadeaubonnen bestellen?
Ervaring beoordelingen
Hoe een mening over een ervaring achterlaten?
Wat heeft het voor zin om een mening over een ervaring achter te laten?
Kan ik mijn beoordeling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Kan ik mijn oude mededelingen terugvinden in mijn account?
Ik zag dat de gastheer me antwoordde, kan ik hem terug antwoorden?
Heb je nog vragen?
Je kunt via de chat contact opnemen met het het support-team. Als er niemand beschikbaar is, zullen we je zo snel mogelijk antwoorden.