Hulp betreft: Zoek en boek
Terug naar vragenIk kan mijn reservering niet bevestigen
Bij problemen nodigen wij u uit om uw reservering opnieuw te starten. Als u na meerdere pogingen nog steeds problemen ondervindt, kunt u een van de weinige gevallen hieronder zijn:
Geval 1: u gebruikt Internet Explorer.
We raden u ten zeerste aan om uw browser te wijzigen en naar de site te gaan met Chrome of Safari (Internet Explorer wordt niet meer bijgewerkt sinds 2016 - RIP).
Geval 2: Uw kaart wordt geweigerd.
Probeer een andere kaart en als het probleem aanhoudt, moet u helaas contact opnemen met uw bankier.
Geval 3: uw mandje is verlopen.
Mogelijk hebt u meer dan 10 minuten besteed aan het valideren van de betaling. In dit geval zou u het bericht " Uw winkelmandje is verlopen " moeten zien. Probeer de reservering opnieuw. Als het probleem toch aanhoudt, neem dan contact met ons op via de contactpagina of online chat.
Heb je nog vragen?
Je kunt via de chat contact opnemen met het het support-team. Als er niemand beschikbaar is, zullen we je zo snel mogelijk antwoorden.