Hulp betreft: Aan de slag met Winalist
Terug naar vragenWaarom moet ik u juridische documenten verstrekken om te registreren?
Als een in Europa gevestigd bedrijf vereist de nieuwe richtlijn inzake betalingsdiensten (DSP2) die op 30 maart 2020 van kracht wordt, dat we al onze gasten om informatie over het bedrijf vragen, maar ook de persoon / personen die het in rekening brengen op Winalist.
Om al onze financiële stromen te beheren, gebruiken we Stripe , een internationale bankinstelling waarmee we klantbetalingen in tweeën kunnen splitsen
- Winalistische servicekosten en
- uw omzet.
Dit alles zonder incasso voor rekening van derden (incasso van het door de bezoeker betaalde bedrag en vervolgens overdracht van een deel daarvan aan de gastheren).
Deze bankexploitant vraagt ons van geval tot geval de informatie die nodig is om de rekening van elke host in overeenstemming te brengen. Ook wordt u op uw dashboard en door te klikken op "Update uw juridische informatie om uw account te activeren", doorgestuurd naar een vragenlijst die om uw informatie vraagt :
• Sociale reden van het bedrijf
• Bedrijfsgegevens (naam, type, adres en kopie van het registratieformulier)
• Informatie over de eigenaar van het bedrijf en / of de accountmanager (naam, adres, functie in het bedrijf en kopie van de identiteitskaart aan beide kanten)
• Adresbewijs voor de manager
• En mogelijk aanvullende informatie, afhankelijk van het land waarin u gevestigd bent
Zonder deze informatie kan onze bankexploitant uw account niet verifiëren en kunnen we de boeking van uw ervaringen niet activeren of geld overmaken naar uw bankrekening.
Heb je nog vragen?
Je kunt via de chat contact opnemen met het het support-team. Als er niemand beschikbaar is, zullen we je zo snel mogelijk antwoorden.